Sport je graag zelfstandig, maar wil je wel de zekerheid dat je resultaatgericht bezig bent én blijft? Kies dan voor een van onze Fitness Journeys. Je conditie verbeteren, afvallen, in beweging komen, gespierder worden… Elk van deze doelen vraagt om een andere manier van trainen. Daarom hebben wij onze Fitness Journeys ontwikkeld, in vijf verschillende basisvarianten. Aan de hand van een persoonlijk schema ga je resultaatgericht met jouw doelen aan de slag. Tijdens de periodieke afspraken leren we je nieuwe oefeningen en passen we je schema aan, zodat je progressie blijft boeken. Door regelmatig nieuwe oefeningen toe te voegen aan je schema, blijven we je prikkelen om je doelen te bereiken. 

Schrijf je nu in voor een van onze fitness journeys!

ALLE FITNESS JOURNEYS ZIJN INBEGREPEN BIJ JOUW LIDMAATSCHAP!

In het kort

  • Zelfstandig sporten volgens een persoonlijk schema
  • 15 tot 20 contactmomenten met een trainer
  • Periodieke afspraken om nieuwe oefeningen te leren en te verwerken in je schema
Welk type sporter ben jij?

FIT

KRACHT / CONDITIE NAAR EEN HOGER NIVEAU.

Fit is geschikt voor de gevorderde sporter die zijn fitheid naar een volgend niveau wil brengen. Je gaat veel werken met HIIT trainingen, maakt gebruik van veel verschillende materialen en gevorderde bodyweight oefeningen.

Fitness Journeys-1

SHAPE

AFVALLEN / STRAKKER EN SLANKER.

Shape is geschikt voor iedereen die wil afvallen. Je werkt veel met circuit vormen, maakt gebruik van functionele oefeningen en veel verschillende materialen.

Fitness Journeys-2

MOVE

DE BASIS LEGGEN / VERBETEREN.

Move is geschikt voor de beginnende sporter, ouderren en mensen met kleine blessures. Je begint met een veilige basis op apparaten gecombineerd met basis functionele oefeningen. Samen met de instructeur kijk je vooral naar het verbeteren van het spieruithoudingsvermogen, een sterkere core en een betere stabiliteit.

Fitness Journeys-3

MUSCLE

MEER SPIERMASSA / TONING.

Muscle is geschikt voor iedereen die vooral gefocust is op het vergroten van spiermassa. Je maakt veel gebruik van dumbells, barbells en apparaten gecombineerd met steeds afwisselende trainingsvormen om je spieren constant te blijven triggeren.

Fitness Journeys-4

FUN

OP EEN LEUKE SPORTIEVE MANIER EEN GOEDE BASIS LEGGEN.

Fun is geschikt voor de jongere leden onder ons die we kennis laten maken met verschillende mogelijkheden binnen de fitness. We gaan ons richten op algehele fitheid, terwijl we ook rekening houden met de groei en ontwikkeling van het lichaam.

Fitness Journeys-5

Inschrijven Journey

Inschrijven Journey

Blijf op de hoogte van Fitland

Meld je aan voor de nieuwsbrief