Bij Fitland Premium trainen betekend trainen met het Milon Cirkel concept. De Milon Cirkel is het meest geavanceerde trainingsconcept op de huidige markt en wordt in de regio Goes en omstreken exclusief door Fitland aangeboden! Naast het Milon Cirkel concept is er ook mogelijkheid tot vrij en functioneel trainen om eventueel aanvullende oefeningen te doen.

WAT IS DE MILON?

De Milon cirkel is een circuit met verschillende apparaten voor een perfecte total body work-out van 35 minuten! Tijdens de Milon cirkel doorloop je twee keer de gehele cirkel. De cirkel bestaat uit 6 volautomatische krachttoestellen van 1 minuut en 2 cardiotoestellen van 4 minuten per keer. Voordat je kan beginnen met de Milon zal je samen met een van onze instructeurs een instel ronde  doorlopen. Doormiddel van deze ronde zullen de apparaten volledig naar jouw lichaam ingesteld worden zodra je jouw persoonlijke Milon pasje in een van de apparaten steekt. Tijdens de tweede ronde wordt gekeken naar welke weerstand bij jouw persoonlijke beginsituatie past en wordt je verder geïnstrueerd over de techniek en het tempo van de training.

VOOR WIE IS DE MILON?

Door de unieke mogelijkheid om de Milon geheel naar jouw lichaam, kracht en omstandigheden aan te passen is de Milon cirkel geschikt voor iedereen, jong en oud! Zelfs als je last hebt van een blessure kunnen de apparaten ingesteld worden om hier rekening mee te houden, zodat jij nog steeds veilig en verantwoord kunt blijven sporten. Juist de mensen die klachten hebben aan het bewegingsapparaat kunnen bij ons het maximale uit hun training en lichaam halen!

WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN DE MILON?

✔ Het is perfect voor mensen die niet veel tijd hebben om te sporten.
✔ Het is de perfecte training voor mensen die blessures, klachten of aandoeningen hebben.
✔ 6 tot 8 keer per maand 35 minuten trainen op de Milon is reeds voldoende om 24 uur, 7 dagen per week meer te verbranden.
✔ Door de gepersonaliseerde instellingen is het oplopen van een blessure vrijwel onmogelijk.
✔ Het verhoogt de stofwisseling tot wel 15 maal langer dan bij een gewone fitnesstraining. Dus 15 maal langere vetverbranding.
✔ Tijdens het trainen op de Milon ligt er veel focus op trainen in de negatieve fase, ook wel bekend als excentrisch trainen. Excentrische trainen zorgt voor wel 30% meer spierversteviging.

Blijf op de hoogte van Fitland

Meld je aan voor de nieuwsbrief